Tag corporate story

Schieten op een verhaal
29 februari 2016  |  Categorie: Trots en bedrijfscultuur

Verhalen met emotie Hieraan moet ik denken als we het over ons leger hebben: Rennen, schieten, bukken. En ook: erecode, samenwerken, vertrouwen op elkaar. En ook: stoer, onverslaanbaar, sterk. En ook: discipline, hiërarchisch, kleineren. En ook: oorlogsgebieden, veilig maken, dankbaar. En ook: risico, thuisfront, doodsangst. Lees verder

Corporate Story: het grote misverstand
19 januari 2016  |  Categorie: Marketing en klantenbinding

Bedrijfsverhaal toont je ware gezicht. Dat is een klanten-magneet. Wat is een corporate story? “Het verhaal van de organisatie,” krijg je als antwoord. Waarom hebben organisaties tegenwoordig ineens een verhaal? Omdat het hip is. Omdat anderen het ook hebben. Omdat communicatie- en marketingexperts zeggen dat je daarmee je klanten zult binden. Lees verder

Storytelling? Dikke onzin!
6 maart 2013  |  Categorie: Marketing en klantenbinding

blank Je moet weten, ik ben verhalenverteller. Laat ik even uitleggen wat ik daarmee bedoel. Je hebt drie dingen nodig om een verhaal te vertellen. Allereerst een verhaal, een smeuïg plot met ontwikkelende personages en de nodige conflicten en emoties. Verder is er publiek. Lees verder

Zoek jezelf broeder
14 januari 2013  |  Categorie: Vloeiend veranderen

blank   Een bedrijfsverhaal (“corporate story”) gaat over de identiteit van een organisatie. Wie ben je nou eigenlijk? Hoe zie je jezelf? Waarvoor leef je? Wordt dat beeld gedeeld door alle medewerkers? Dan ben je al heel ver. Van harte gefeliciteerd! Alle andere organisaties zou ik willen vragen om hier eens over na te denken. Lees verder

Een greep uit mijn klantenkring

blank blank blank blank blank blank blank blank blank
Wie je nog meer voorgingen...

Privacyvoorkeur centrum