Tag vertrouwen

De eerste keer
27 maart 2017  |  Categorie: Boeiend spreken

duikplank is herkenbaar Herkenning trekt aandacht Je publiek heeft alle aandacht voor je als ze iets horen dat over henzelf gaat. Zodra mensen denken “hé, dit gaat over mij” of “verdraaid, dat heb ik ook al eens meegemaakt” worden ze wakker en willen weten waar het verhaal naartoe gaat. Lees verder

Business Storytelling, een praktijkvoorbeeld
9 mei 2016  |  Categorie: Trots en bedrijfscultuur, Verhalen maken

kernwaarde met storytelling Een gedreven manager wilde zijn team iets belangrijks meegeven uit hun bedrijfscultuur. Het moest de medewerkers duidelijk worden dat vertrouwen een grote kernwaarde is. En dat resultaat belangrijker is dan hiërarchie. Hoe vind je daar nu een verhaal bij? Ik had de deelnemers in de training gevraagd om terug te gaan naar een moment waarin hun thema een rol speelde. Lees verder

Een greep uit mijn klantenkring

blank blank blank blank blank blank blank blank blank
Wie je nog meer voorgingen...

Privacyvoorkeur centrum