Glunderend succes

6 februari 2012  |  Categorie: Trots en bedrijfscultuur

U wilt van uw organisatie een groot succes maken. Hoe doe je dat? Heel eenvoudig: zorg voor blije klanten.

Zij komen telkens terug en geven u mooie omzetten. Zij geven geen “gedoe”, waardoor u de kosten laag kunt houden. Zij vertellen anderen enthousiast over uw organisatie, waardoor u het zonder grote marketingbudgetten kunt stellen.

En waar worden klanten dan blij van? Dat weet u al: kwaliteit, prijs, service en aandacht. Vooral de laatste heeft veel effect.

Maar het kan nóg beter: door blije medewerkers. Als uw klant wordt ondergedompeld in het besmettelijke plezier van uw mensen, dan wordt het een mooie wereld.

Blije medewerkers. Blije klanten. Succesvolle organisatie.

Reacties

  1. Hendrik Feeburg schreef:

    Ik ben het compleet met deze visie eens. Ik zelf vind het fijn als je ergens een klant bent met werknemers die er met plezier werken, en die je met plezier helpen en je niet iets willen aansmeren, wat zal winkelen stukken leuker worden als iedereen zo was!

Laat een reactie achter en start een discussie!

Privacy Voorkeuren