Zo kan het ook!

12 december 2011  |  Categorie: Marketing en klantenbinding

Onlangs heb ik in Twitter een leuk berichtje van de hallo-groep van de KvK doorgestuurd. Enkele dagen daarna vond ik ineens een pakje bij de post. Er zaten Hallo-chocolaatjes in én een persoonlijk geschreven briefje. Hoe passend, zo rond Sinterklaastijd. Het viel bij mij goed in de smaak. Zowel de heerlijke chocola, als het gebaar. Deze verrassing bracht mij een blije middag.

Als je er over nadenkt, dan gaat het natuurlijk nergens over. Een leuk artikeltje, dat door mij aan een kleine groep Twitteraars is doorgestuurd. Het heeft ze hooguit enkele tientallen extra bezoekers op hun site opgeleverd.
En ik? Ik ben er geen grote Hallo-fan van geworden. Dus waarom zouden ze deze moeite nemen?

Het antwoord is eenvoudig. Omdat het een glimlach oplevert. En een glimlach krijg je altijd terug. Misschien niet vandaag, misschien niet volgende week. Maar het komt beslist. Zo’n leuk gebaar onthou ik.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Privacy Voorkeuren

×